dilluns, 15 de març del 2010

L'ús que faig d'Internet com a mitjà d’informació general, de comunicació i d’entreteniment.

A l'entrada anterior us vaig explicar l'ús que feia jo dels mitjans de comunicació: ràdio, premsa i televisió. En aquesta entrada, doncs, us explicaré quin ús faig d'Internet.


Internet per a mi és una eina molt important. El meu primer ordinador no tenia Internet i bàsicament el feia servir per jugar però en aquell temps no era una eina tan indispensable com actualment. Amb el temps ens vam posarInternet i només em podia connectar per les tardes, però això no era un problema per mi ja que no l'utilitzava gaire. Només el feia servir per buscar alguna cosa molt concreta, sobretot informació per fer algun treball de l'escola.



Ara mateix podria dir que no se viure sense ordinador i sense Internet. Tant l'ordinador com Internet els utilitzo cada dia i són la meva eina de treball. Em faig servir d'internet per fer treballs de la universitat, per entrar al blink i estar al dia d'allò que hem de fer, per buscar informació de qualsevol tipus ( des de informació per a treballs com per consultar la cartellera del cinema), per llegir la premsa a pàgines webs de diaris, per estar amb contacte amb els meus amics ( a través de facebook, messenger, correu electrònic, etc.), per escoltar música, etc. Moltes vegades em porto el portàtil a altres llocs ja que tinc la "necessitat" d'utilitzar-lo fins i tot quan no estic a casa.


Així doncs, crec que Internet és una eina molt important ja que gràcies a aquest moltes persones tenim accés fàcil, immediat i ràpid a una quantitat extensa i diversa d'informació. També és una eina de globalització, que ens permet estar en contacte amb qualsevol persona i en qualsevol lloc. I també és una eina d'oci ja que ens permet veure pel.licules, vídeos, escoltar música, tenir accés a notícies, entre d'altres moltes coses.